| MTA-ELTE Research Group on Inquiry-Based Chemistry Education, Inquiry-Based Chemistry Education and Systems Thinking project |
Tananyag, Írásos |
|
Kémia szakmódszertani csoport |
| Az MTA-ELTE Kutatásalapú Kémiatanítás Kutatócsoport „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projektje |
Archív, Írásos |
|
Kémia szakmódszertani csoport |
| Kísérletek kisiskolásoknak és óvodásoknak |
Tananyag, Írásos |
18 oldal |
Kémia szakmódszertani csoport |
| Az MTA-ELTE Kutatásalapú Kémiatanítás Kutatócsoport „Megvalósítható kutatásalapú kémiatanítás” projektje |
Archív, Írásos |
|
Kémia szakmódszertani csoport |
| Minőségbiztosítási űrlap a "Korszerű infokommunikációs módszerek a kémia XXI. századi tanításában" című akkreditált tanártovábbképzésről, ELTE TTK 2016. aug. 24-26. |
Egyéb, Írásos |
4 oldal |
Kémia szakmódszertani csoport |
| Fejezetek a környezetfizikából |
Egyetemi jegyzet, Írásos |
114 oldal |
Fizika szakmódszertani csoport |
| Kriska Gy., Magyar László (2013) Gerinctelen gengszterek (6 perc), 3D film |
Tananyag, Mozgókép |
6 perc |
Biológia szakmódszertani csoport |
| Édesvízi gerinctelen állatok - digitális melléklet |
Tananyag, Képanyag |
|
Biológia szakmódszertani csoport |
| Feladatlapok a Kémiai kísérletek az általános iskolákban című jegyzethez |
Tananyag, Írásos |
92 oldal |
Kémia szakmódszertani csoport |
| Kémiai kísérletek az általános iskolákban |
Egyetemi jegyzet, Írásos |
229 oldal |
Kémia szakmódszertani csoport |
| Földrajzi ismeretek a középiskolai természettudományos tantárgyakban |
Tananyag, Írásos |
56 oldal |
Földrajz szakmódszertani csoport |
| TERMÉSZETTUDOMÁNYOS KERETTANTERVEK A KÖZOKTATÁS 7-12. ÉVFOLYAMÁRA |
Egyéb, Írásos |
490 oldal |
Természettudományos Oktatásmódszertani Centrum |
| TERMÉSZETTUDOMÁNY TANÍTÁSA KORSZERŰEN ÉS VONZÓAN |
Archív, Írásos |
744 oldal |
Természettudományos Oktatásmódszertani Centrum |
| A fizika tanítása a középiskolában I. |
Egyetemi jegyzet, Írásos |
733 oldal |
Fizika szakmódszertani csoport |
| Tanári Műhely Tanárszakos Hallgatóknak |
Archív, Mozgókép |
40 perc |
Természettudományos Oktatásmódszertani Centrum |
| Szakmódszertan kiegészítő jegyzet |
Egyetemi jegyzet, Írásos |
82 oldal |
Matematika szakmódszertani csoport |
| Ambrus Gabriella: Valóságközeli feladatok |
Egyetemi jegyzet, Írásos |
74 oldal |
Matematika szakmódszertani csoport |
| 30 PowerPoint prezentáció diasor a kémia tanításához |
Tananyag, Képanyag |
|
Kémia szakmódszertani csoport |
| 12 kémiaóráról készült videofilm (letölthető formában) |
Tananyag, Mozgókép |
462 perc |
Kémia szakmódszertani csoport |
| 22 óraterv a kémia és környezettan tanításához (szerkeszthető formában, 19 Word fájl és 11 PPT fájl) |
Tananyag, Írásos |
474 oldal |
Kémia szakmódszertani csoport |
| Tanári Műhely Pedagógusoknak: A Kutatótanárrá válás dimenziói |
Archív, Írásos |
3 oldal |
Természettudományos Oktatásmódszertani Centrum |
| Tanári Műhely Tanárképzőknek: Az új, osztatlan tanárképzés eddigi eredményei és problémái az adatok tükrében |
Archív, Írásos |
67 oldal |
Természettudományos Oktatásmódszertani Centrum |
| Tanításkísérő szeminárium |
Egyetemi jegyzet, Írásos |
65 oldal |
Matematika szakmódszertani csoport |
| Matematika és média |
Egyetemi jegyzet, Írásos |
63 oldal |
Matematika szakmódszertani csoport |
| Matematika kritériumtárgy |
Egyetemi jegyzet, Írásos |
88 oldal |
Matematika szakmódszertani csoport |