Galériák

A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 6. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 5. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 4. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 3. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 2. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 1. feladatlapjának kipróbálása
Oklevelek ünnepélyes átadása az Akadémián
Az MTA Tantárgy-pedagógiai Kutatási Program Természettudományi-matematikai-informatikai oktatás munkacsoportja 3. beszámolókonferenciáján készült fényképek (ELTE TTK, 2019. 11. 15-16.)
Az evangélikus iskolákban természettudományos tantárgyakat tanító tanárok országos tanácskozása (ELTE, TTK 2019. 11. 08.)
A kémiás MTA projektben készült 24. feladatlap (címe: "Mérgek, máglyák, modellek…") kipróbálásáról készült fényképek (2020 tavasz)
A kémiás MTA projektben készült 23. feladatlap (címe: "Mennyi a C-vitamin a narancslében?") kipróbálásáról készült fényképek (2020 tavasz)
A kémiás MTA projektben készült 22. feladatlap (címe: Megeheted-„E”?) kipróbálásáról készült fényképek (2020 tavasz)
A kémiás MTA projektben készült 21. feladatlap (címe: "La dolce vita – Az édes élet") kipróbálásáról készült fényképek (2019 ősz)
A kémiás MTA projektben készült 20. feladatlap (címe: "Áldás vagy átok a műanyag?”) kipróbálásáról készült fényképek (2019 ősz)
A kémiás MTA projektben készült 19. feladatlap (címe: "Jóslás vagy előrejelzés”) kipróbálásáról készült fényképek (2019 ősz)
Kémiatanár-továbbképzés ELTE, 2019. júl. 2-4.
EUROVARIETY 2019, Prato, Olaszország
Szakmódszertani továbbképzés kémiatanároknak,2018. dec. 8.
A kémiás MTA projektben készült 18. feladatlap (címe: "A Janus-arcú hidrogén-peroxid”) kipróbálásáról készült fényképek (2019 tavasz)
A kémiás MTA projektben készült 17. feladatlap (címe: "Az indikátoroktól az országzászlóig”) kipróbálásáról készült fényképek (2019 tavasz)
A kémiás MTA projektben készült 16. feladatlap (címe: "Traffipax a kémiaórán”) kipróbálásáról készült fényképek (2019 tavasz)
A kémiás MTA projektben készült 15. feladatlap (címe: "Forró csoki télen, jeges tea nyáron”) kipróbálásáról készült fényképek (2018 ősz)
A kémiás MTA projektben készült 14. feladatlap (címe: "Csepp a tengerben”) kipróbálásáról készült fényképek (2018 ősz)
A kémiás MTA projektben készült 13. feladatlap (címe: "Mire jó még a tűzijáték?”) kipróbálásáról készült fényképek (2018 ősz)
Az MTA-ELTE Kutatásalapú Kémiatanítás Kutatócsoport részvétele az MTA Víznap – víztudományi „Street Science” programján 2018. június 1.