Galériák

A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 17. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 17. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 16. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 15. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 14. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 13. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 12. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 11. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 10. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 9. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 8. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 7. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 6. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 5. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 4. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 3. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 2. feladatlapjának kipróbálása
A „Kutatásalapú kémiatanítás és rendszerszemléletű gondolkodás” projekt 1. feladatlapjának kipróbálása
Oklevelek ünnepélyes átadása az Akadémián
Az MTA Tantárgy-pedagógiai Kutatási Program Természettudományi-matematikai-informatikai oktatás munkacsoportja 3. beszámolókonferenciáján készült fényképek (ELTE TTK, 2019. 11. 15-16.)
Az evangélikus iskolákban természettudományos tantárgyakat tanító tanárok országos tanácskozása (ELTE, TTK 2019. 11. 08.)
A kémiás MTA projektben készült 24. feladatlap (címe: "Mérgek, máglyák, modellek…") kipróbálásáról készült fényképek (2020 tavasz)
A kémiás MTA projektben készült 23. feladatlap (címe: "Mennyi a C-vitamin a narancslében?") kipróbálásáról készült fényképek (2020 tavasz)
A kémiás MTA projektben készült 22. feladatlap (címe: Megeheted-„E”?) kipróbálásáról készült fényképek (2020 tavasz)
A kémiás MTA projektben készült 21. feladatlap (címe: "La dolce vita – Az édes élet") kipróbálásáról készült fényképek (2019 ősz)